Juniors M.D. presenta els materials de la Campanya Diocesana del curs 2026-2027

9.6.2026
Juniors MD

L’acte se celebrarà aquest dissabte 13 de juny al matí a l’edifici de la Facultat de Teologia de València

El Moviment també donarà a conéixer en la convocatòria l’oferta formativa de Juniors Escola d’Animadors i detalls de la trobada 2milipico

Després de molts mesos de treball, Juniors M.D. ja té a punt la seua Campanya Diocesana per al curs 2026-2027. En ella s’arreplega la proposta d’Animació i Formació de l’Equip Diocesà per a continuar evangelitzant als xiquets, adolescents i joves que integren el Moviment, així com un calendari en el qual es distribueixen les principals dates a tindre en compte des de setembre i fins a agost de l’any que ve.

Els materials, que s’han elaborat prenent com a base el Projecte Educatiu Juniors i contenen nombroses dinàmiques per a orientar la programació d’activitats als Centres, Zones i Vicaries de l’entitat, es presentaran aquest dissabte 13 de juny al matí a la Facultat de Teologia de la Universitat Catòlica de València, situada al carrer Trinitaris número 3 de València.

La jornada començarà a les 10 hores amb la celebració de l’eucaristia a la Real Església del Santíssim Crist del Salvador, temple situat a escassos metres de l’edifici de Teologia. Posteriorment, es durà a terme l’acte en si, en el qual s’anunciarà el lema de la Campanya, i es faran públics el cartell, el llibre, l’agenda i el calendari diocesans, així com l’oferta formativa de Juniors Escola d’Animadors.

També s’entregaran els guardons del XVI Concurs Diocesà a la Millor Cançó i es parlarà del 2milipico

La Secretaria Diocesana d’Animació i Infància aprofitarà l’acte per a comunicar quins temes musicals han guanyat les categories ‘Millor Cançó’ i ‘Cançó més votada’ del XVI Concurs Diocesà a la Millor Cançó. Enguany s’han presentat set composicions, les quals estan disponibles per a la seua escolta en el canal oficial de Júniors M.D. en Youtube.

Finalment, s’avançaran nous detalls sobre la trobada d’Educadors 2milipico, prevista per als dies 7 i 8 de novembre i els preparatius de la qual ja han començat. Una vegada tancada la inscripció de persones voluntàries per a l’organització d’aquest multitudinari esdeveniment, la comissió de coordinació explicarà els següents passos a donar perquè l’experiència siga tan inoblidable com ho va ser en anteriors edicions.

Inscripcions

Les inscripcions per a participar en aquesta Presentació de la Campanya, oberta a totes les persones que vulguen assistir, poden realitzar-se fins al 10 de juny a través del formulari de l’activitat, al qual pot accedir-se des dels perfils de Juniors M.D. en les xarxes socials.

INSCRIPCIONS PRESENTACIÓ CAMPANYA CURS 2026-2027

Més notícies

Un centenar de joves participen en l'oració de Pentecosta de Juniors M.D.

27.5.2026

L'acompanyament a menors amb necessitats especials, sense temor però amb planificació

22.5.2026

L'acompanyament a menors en situació vulnerable o amb necessitats específiques, tema del pròxim ‘Espais Socials’

8.5.2026

JEA programa cinc formacions per a la recta final de la temporada

4.5.2026

Més notícies

Un centenar de joves participen en l'oració de Pentecosta de Juniors M.D.

27.5.2026

L'acompanyament a menors amb necessitats especials, sense temor però amb planificació

22.5.2026

L'acompanyament a menors en situació vulnerable o amb necessitats específiques, tema del pròxim ‘Espais Socials’

8.5.2026

JEA programa cinc formacions per a la recta final de la temporada

4.5.2026